Open Source Praktijkcases

Websites: ons uitgangspunt is dat een opdrachtgever zijn website zelf inhoudelijk moet kunnen aanpassen. Flexibiliteit met aandacht voor interactiviteit. 

Webwinkel: een winkelmodule voor een kwekerij met meer dan 4.000 producten.

Vraag- & aanbodmodel: een besloten site waarop aanbieders en aannemers helikoptertransporten kunnen aanbieden cq. daarop een bod kunnen uitbrengen.

Landingspage: een website van 1 responspagina, die dient als ondersteuning van een reclamecampagne. Geheel in de huisstijl van de opdrachtgever.

Intelligente webformulieren: met (op maat) veel valdaties en omzettingsregels voor correcte invoer en daarmee een eenduidig gevulde database.Voor o.a. inschrijvingen, enquetes, aankopen en wijzigingen.

Infodesk Klantenservice: een interne portal die medewerkers relevante, volledige en vooral eenduidige en actuele informatie en instructies biedt. Een slimme oplossing voor het aanzienlijk verkorten van de inwerktijd van nieuwe medewerkers!

Portal voor meerdere redacties: een portal waarin alle informatie (handleidingen, werkwijzen, procedures), links naar software en externe sites zijn gebundeld.

Registratie & Rapportagemodule telemarketing: een module voor het management waarin resultaten van projecten worden geregistreerd. Met de flexibiliteit om die vanuit diverse invalshoeken te raadplegen.


pijl
 

Opdrachten met
positieve effecten op snelheid en kwaliteit van werken.
Op servicegerichtheid, motivatie, productiviteit én efficiency!
Gerealiseerd door een uitgekiende combinatie van relatiemarketing & open source.